sweet miss blue how do you do

efter att jag skrivit klart mitt förra inlägg blev min natt lite bättre än vanligt :D
på lördag va jag på stan med mamma. vi hittade julklapar till philip men som vanligt hittade jag ingenting som önskade mig. eller jo. en rosa napp med en rosa nappflaska till, men mamma tog mig inte seriöst så de är nog inget jag kommer få.
sen på kvällen kom sara till mig och vi gick till jonte:) sen gick vi ut och då såg vi backe. så vi va med han och hann följde med hem itll mig.- sen sov vi och han gick hem.
och idag har jag inte gjort nånting? sutitt vid datorn, pluggat lite och bakat lussebullar. vi har matte prov imorrn så jag måste plugga lite mer. också har vi SO inlämning imorrn, sen har vi SO kryssprov på onsdag och engelska prov på fredag.
nu ska jag ringa chuy sen sova. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0