tssssssssssssssssss

haha, nu ska ni få höra min familj's senaste konversation:

jag: mamma! pappa tyckte också att jag skulle betala resan till chuy
pappa: men ne! inte fan vill jag ha hit en indian till dig
mamma: han är ingen indian:@
jag: men du sa ju det
philip: men vart ska han sova isf??
jag: haha
pappa: ja det är ju det första man frågar
philip: ja, men i gästrummet va?
pappa: jaa, i gästrummet¨
jag: haha nej
philip: nehe, på madrass i ditt rum eller?
jag: haha tönt
mamma: men klart han ska sova i ditt rum i din säng
pappa: inte fan ska du börja pöka i den här åldern!
sen började alla skratta. hahha, de va kul

Kommentarer
Postat av: kerstin

hahah. kan se de framför mig;) alltså konverastionen. inget annat:D

2007-12-06 @ 21:21:28
URL: http://kerstinsondell.blogg.se
Postat av: linnéa

hahahahahaha :D din pappa är sjukt kul.
hahahaha en negerindian!

2007-12-07 @ 17:58:38
URL: http://lforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0