viktig information om mig

VAD SKA DU GÖRA IKVÄLL?
jag ska baka pepparkakor, sticka klart min mössa, färga håret, duscha och sova

ÄR DU SERIÖS?
nee inte så ofta

VILKA TJEJER GILLAR DU BÄST I DIN KLASS?
linnéa och jossi såklart

VILKA KILLAR GILLAR DU BÄST I DIN KLASS?
vet inte

HUR MÅNGA BILAR HAR DU/DIN FAMILJ?
two

VILKEN FÄRG HAR DU PÅ HÅRET?
blond. fast just nu är de grönt/grått/blondt med en lång råttfärgad utväxt

OCH FRISYREN, HUR SER DEN UT?
jaa nu ser den hemsk ut

VAD HAR DU FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN?
blå

VAD VILL DU HA FÖR FÄRG PÅ ÖGONEN?
blå. men jag vill ha bruna linser ibland

ÄR DU VEGETARIAN?
skulle aldrig gå

VEM ÄR SNYGGAST I HELA VÄRLDEN?
de är alldeles för svårt att komma på

VAD ÄR DU ALLERGISK MOT?
ingenting alls

VAD SKA DU GÖRA NÄSTA ÅR?
åka till vemdalen och åre och malta. allt de med kerstin :D

FAVORITFÄRG?
R O S A

GILLAR DU ATT LAGA MAT?
ja de är kul

MÄRKESKLÄDER ELLER SECONHAND?
märkeskläder

HUR MÅNGA PAR SKOR HAR DU?
så jag klarar mig

SÖNDAGSSYSSELSÄTTNING?
sitta vid datorn, plugga, deppa

IDAG?
första frågan

IMORGON?
skola, stan, ego

IGÅR?
stan, kerstin, några

DAGENS MUSIK?
eva&adam vinterparty, haha

DAGENS KLÄDSEL?
trosor och t-shirt

SENASTE LÅT?
vet inte vad den heter, men iaf nån på min cd.

SENASTE INKÖP?
scwesspers ( vet inte hur det stavas )

BRUKAR DU ÄTA FRUKOST?
när jag hinner

VAD GÖR DU OM HELGERNA?
oftast det jag själv tycker om

HUR MÅR DU JUST NU?
rätt bra

SENASTE PROGRAM DU SÅG?
vet inte

SENASTE FILM?
slutet av goal

VAD VAR DET SENASTE DU SA?
" jaa, jag tycker om den "

VAD BEHÖVER DU MEST NU?
love

SOVER I TÄLT, TÄCKE ELLER SOVSÄCK?
täcke

SOVER DU NAKEN?
i trosor

HAR DU NÅGON GUL TRÖJA?
ja

BOK ELLER TIDNING?
beror på

TJOCKHOLMEN ELLER FARMEN?
farmen

ÅNGRAR DU NÅGOT?
ja

TYCKER DU ATT FAMILJEN ÄR VIKTIG?
såklart

VILL DU FLYTTA UTOMLANDS?
ja

SPELAR DU I NÅGOT BAND?
nej

HAR DU DUSCHAT IDAG?
nej, det kommer

HUR LÄNGE KAN DU HÅLLA ANDAN?
har inte räknat

BRUKAR DU BLI VÅLDSAM NÄR DU ÄR FÖRBANNAD?
ne, det brukar inte hända

BLIR DU OFTA KÄR?
JA

VAD ÄR MENINGEN MED LIVET?
leva

VAD ÄR DET FINASTE DU VET?
bebisar

HAR DU ETT NYÅRSLÖFTE?
nej, men ska nog skaffa ett

KOMMER DU ATT HÅLLA DET?
de återstår att se

KAN DU NAMNET PÅ ALLA DINA KLASSKAMRATER?
det kan jag

GILLAR DU DINA LÄRARE?
vissa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0