we can weather any storm

and keep eachother warm, as long as this is love.

idag va jag på stan med piipii. vi hittade en cdskiva med alla aquas låtar till pappa som han har tjatat om så länge. han går alltid runt och sjunger på " I'm a barbie girl " och " I wanna have sex on the beach " så det är på tiden att han kan lyssna själv istället för att jag alltid måste sitta och lyssna på aqua för hans skull.
när vi sen gick genom staden för att kolla på alla som sjöng så hoppar det helt plötsligt fram en padda framför mina fötter.. jag råkade kliva på den och " SPLASCH " sa det sen åkte det ut en massa inälvor plus att jag fick blod fulla skon. och nu när jag kom hem såg jag att jag inte hade fått bort allt för de satt en tarmliknanade sak på skosnöret.. descasting..
ikväll ska jag vara med kerstin och linnéa, vi ska till stallet är det bestämt. skriver mer sen. pussssss

Kommentarer
Postat av: kerstin

NEEJ DET MÅSTE HA VART GROGGE GRODA! kan verkligen inte hitta honom

2007-12-22 @ 19:13:22
URL: http://kerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0