ye ye wow wow

nu är jag hemma och är lika uttråkad som i förra inlägget. min kväll blev inte direkt så rolig.. efter jag hade skrivkit förut satte jag på mig myskläder och fortsatte sticka på min rosa mössa som jag gör på slöjden. haha. måste bli klar med den för att få betyg. men man sticker inte på en fredag kvälll. sen så målade jag om min ( eller pappas gamla mobil ) till rosa. den vart as snygg. sen kom linnéa ochg va överlycklig för att hon hade åkt bil med två gangsters som spelade hög rapp musik, och hon kände sig som en gangster och en i deras gäng. hahaha. sen ringde olle och gav oss ett erbjudande. de va om vi ville se på film med han, axel och thomas. och så blev det. så har varit hos thomas och sett 1 och lite av 1 annan film nu. dne första va en skräck film med en heting i. sen old school. sen fick jag skjuts 100 meter av Linnéas mamma hem. och nu sitter jag här med en saftflaska och ska väl kanske se en film. eller kanske vore skönt att sova. ska ju inte sova bort hela dagen imorrn. men de vore också skönt. fast tror jag ska måla naglarna med samma nagellack som mobilen, så jag matchar.
tjaooo:)

Kommentarer
Postat av: linnéa

jag tycker om dig väldigt, väldigt mycket vännen!!

2007-12-08 @ 13:22:15
URL: http://lforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0