chiiiiiiiiiiiiiiips..

nu är jag finally hemma efter en vecka hos mormor.  det har verkligen varit avkopplande och skönt! vi badade, sov, träffade bebisar , såg på film och myste! vi var ju i stockholm också. jag kan ju inte påstå att jag fick sova så mycket då men de vare värt. klev upp kl 6 för att vi skulle åkahalv 7 till tåget. väl på tåget så satt vi där tills gävle sen bytte vi till stockholmia. sen gick på gröna lund men tro inte at vi fick bra väder. nej de skulle spöregna hela tiden så jag fick gå runt i en genomskinlig plastpåsgrejj som de stog skansen på och såklart när man åker till stockholm har man ju gjort sig fin i håret och sminkat sig.. men inte höll det. nee allt sminkt rann bort och mitt hår fick jag sätta upp i en hästsvans som de bara rann vatten ifrån. så såg jag ut hela dan/kvällen! jag lär ha vare så niice. jag åkjte iaf mycke karuseller och de va as skoj!
sen dan efter så vaknade vi upp på hotellet och trötta var vi ( eller iaf jag ) éftersom att kl va kvart över 8! fixade mig sen åt vi fruksot! de va ganska gott , som de brukar vara ..
efter ett tag var vi nere på stan och jag va på ett extremt shopping humör men de försvann ganska fort för jag vart på dåligt humör och kunde inte hitta nått. hur kul är det ?? så de vart bara :
ettt par rosa tights
en 2-pac t-shirt
en lång svart/vit kofta
ett svart/vitt linne
och jag som ville shoppa mig en helt ny garderob typ:o  de va ju lite misslyckat. men men . åker ju snart på semester så då hinner jag väl shoppa så jag blir nöjd antagligen!
 men igår iaf så kom jag ju hem vid 6 tiden och precis när jag kliver innanför dörren så ringer telefonen.. och de vajossi, som äntligen hade kommit hem från Italien. så jag duschade fortare än vad jag nånsin gjrot och gjorde mig klar på mindre än 1 timme.jag vet att ingen tror mig nu men ni kan ju fårga jossi eller mamma ( om ni vill ).
jossi och jag gjorrde vårat vanliga och de va lika kul som alltid:D jag tror vi ska göra det idag igen! hon kommer snart hit efter att jag har gjort mig klar som inte kommer gå så fort eftersom att jag fastnade här med en stor chipsskålbredvid mig som jag hittade uppe när jag skulle göra frukost:O men jag ska gå och lämna tillbaka den nu där den stog och sluta skriva här så hon kan komma snart och vi kan ha kul!
men jag måste bara säga en sak först : jossi är en utlänning nu. hon är typ svart!! vi är som svart och vit nu! det är gasnka pinsamt att vara med henne när man är så här vit liksom..
vi ska iaf ner på stan och shoppa skor till mig ( om jag hittar några som jag aldrig gör ) , sen ska vi köpa kläder till gatufesten och boka tid för hårfixning på waterbellis. jag fick de av jossi i födelesedagspresent.

Kommentarer
Postat av: kerstin

jossan uppdatera sneeellllla :)

2007-07-03 @ 22:47:37
URL: http://kerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0