Kerstin!

nu sitter jag på ett hotell i göteborg och väntar på att kl ska bli sent så jag kan gå och lägga mig snart för de finns ändå ingenting att göra. mer än att sitta här men man känner sig så stressad för de är så många som vill ha datorn. men nu sitter jag här och jag har den och ska ha den tills jag är klar!
idag har jag åkt bil hela dagen. vi sov i stockholm i natt på europort och idagt har vi åkt bil då. fast vi stannade hos pappas jobbarkompis och åt lunch. de va tacos och jätte gott.
imorrn så går båten till danmark halv 10 på morronen., de ska ju bli lite kul iaf. de verkar vaera ett roligt område vi ska bo på astt jag får väl se till att ha kul då =P :)

jag saknar kerstin så mycket.
jag har inte träffat henne på jätte länge och kommer inte trffa henne på jätte länge heller. :(
hon och jag som alltid har så kul och jag älskar henne <3<3<3<3<3
jag vill vara på gatufesten nu!!!!! de är ju så kul där! 
men nästa år då nui;)

nu ska jag vara med philip å hans kmpisar;:D haha hejdå

Kommentarer
Postat av: kerstin

åååh va gullig du är, saknar dig med ska du veta hjärtat

2007-07-08 @ 21:01:22
URL: http://kerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0