and I will be strong ..

.. even if it all goes wrong ..


det är nästan ingen ide att jag skriver idag. jag vet inte vad jag ska skriva fast jag har hundra saker att skriva om. allt går trögt och jag känner mig väldigt ner deppad och ensam. jag tror att det beror på att dom har åkt nu och att jag ska åka till mormor och vara utan kompisar och dator i en hel vecka. liksom helt öde. men jag kommer ju ha det bra ändå. jag kommer bada, vara med min kusin och lillebror, träffa bebisar, sitta och prata med mormor och mamma och sådant. man får hoppas på bra väder och lite björnar.
jag har börjat packa lite smått. det är så svårt att veta vad man ska ta med sig så de är bäst att bara slänga ner en massa saker.. så tror jag att jag ska göra iaf.
jag kommer inte träffa kerstin på 5 veckor ungefär. hur tror ni det känns ?! inte vidare bra .. ;(


Kommentarer
Postat av: linnéa

what about me? .'(

2007-06-24 @ 17:03:33
Postat av: kerstin

saknar dig redan gumman, så glad att ja hann träffa dig i dag. hoppas du får de jätte bra. jag kommer ringa dig! hoppas du också stöter på någon björn!! Love /kerstin

2007-06-25 @ 00:07:51
URL: http://kerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0