gulbil.

här sitter nu en nyduschad och fräsch josefine!
jag har hunnit med precis allt jag skulle hinna med under dagen.
jag gjorde mig klar jätte snabbt, sen så skjutsade mamma mig till nacksta där jag hämtade moppen och körde hem. väl hemma så packade jag väskan och begav mig ner på stan där jag solade. jag vart inte så värst brun, men lite yao:D sen då gick jag på stan. jag hittade en blå klänning på vero moda som jag köpte och ett halsband på glitter aa och 4 hårlkämmor ;P hehe. sen så tittade jag runt lite mer men hittade ingenting , och förresten så va de bra för jag ska shoppa mycket i stockholm och det är rea precis när jag är där:D vilken tajming alltså! sen så drog jag och moppen hem till mig. han väntade utanför och jag gick in, satte mig här en stund sen kom jag på att jag skulle skynda mig så den slapp vänta så länge så då satte jag på mig träningskläderna, fyllde en vattenflaska och brummade iväg! jag skulle till rygginstitutet och springa och på vägen träffade jag Olle. men sen när jag kom dit så va de så mkt folk där så jag vände och då tänkte jag att jag skulle springa vid NTO men pappa sa att det fanns mkt ormar där så då vågade jag inte springa där själv. sen kom jag på att jag kunde springa vid sidsjön men då kom jag också på en stund efter att där är de alltid så mkt folk och jag vill inte komma springandes som en flåsande tomat. så då bestämde jag mig för att åka hem och trampa på min trampmaskin! så det gjorde jag. sen åt jag macaroner och korv med ketchup, tog mig en dusch och nu sitter jag här i rosa pjamas med en turban på huvudet. så fin är jag!
men så långvarigt vart det inte för att nu måste jag göra mig klar så jag hinner med resten av schemat. ska ju nämligen åka och handla och det ska jag och mamma göra i en jätte snygg gul bil som pappa vill att hon ska köpa så han lånade hem den. jag kan ta kort på den och lägga in så får ni se hur grymt snygg den är.
tjaaråå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0