hejdååå!!!

nu är jag på mycket bättre humör igen! :D
jag har nyss proppat i mig en hel barn pizza från gonzalos. mamma sa att bilen går om en kvart och jag har inte ens packat och inte sminkat mig. fast iofs så har jag lagt fram det jag ska ha med mig så de bara är att stoppa ner in the bag ..
jag träffade nyss kerstin nnere på stan också, så vi sa hejdå. :'(
men som sagt så måste ni ringa mig, skicka brev och sånt annars kommer jag ju bli lite ensam. men sånt går ju också :D ibland trivs man ju som ensam varg om de inte sker allt för ofta.

nu är jag klar för att åka iaf!! har packat och gjort mig helt klar! så nu säger jag hejdå på en vecka! ;(
hoppas ni saknar mig. jag kommer iaf sakna er <3.
070 345 58 45!


Kommentarer
Postat av: kerstin

HEEEEJDÅ GUMMAN!! Saknar dig redan!! DU är helt undebar!!!! nästan glad att vi hade glömt filmen såvi hann träffas !!!!!

2007-06-25 @ 00:08:31
URL: http://kerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0