Helt galen, galen i dig!

I ditt himmelska leende, i ditt skratt.


ikväll har inte jag någonting annat för mig än att sitta här så då kan jag ju försöka göra det bästa av situationen och de gör jag genom att skriva blogg.
jag kan skriva om att när vi va i linnéas stuga så gick vi till hennes grannar som har en kennel, alltså massa hundar. eftersom att jag inte är någon expert på hundar så vet jag ju inte vad just dom här hette men söta va dom iaf. eller dom 2 valparna va söta. dom andra va man ju rädd för.. ^^ så vi satt och gosade med dom. dom va jätte gosiga. jag och linnéa tänkte att vi skulle köpa en av dom tillsammans och ha hos henne ;P de skulle vara kul, men säkert inget som kommer bli! man säger ju så mycket hela tiden men gör inget. som mamma brukar säga när pappa ska göra något : mycket snack och liten verkstad. de ligger faktikst en hel del sanning i det.  de är nog mycket ironi i de när hon säger det till pappa, men i andra fall it's true, perhaps..
hahaha..
nu har äntligen duschen blivit ledig efter att Philuip har varit där i minst en halvtimme, så de är väl bäst att jag hoppar in i den då. Efter det ska jag lägga upp några soeta bilder här på min fina blogg.
CIao dåå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0