I'm hoooomeeee

Jag har varit i Linneas stuga med henne, Sara och Kerstin. Själv tycker jag att vi hade det jätte bra. Jag har provat på saker jag inte tycker om att göra och faktiskt lärt mig att tycka om . Som tex : att fiska, och jag fick en fisk till och med! sen så har jag lärt mig att tycka om att cykla, och att cykla. vi skjutsade varann 1.2 mil, de ni!!
De dåliga är att en sak jag tycker om att göra har jag inte fått gjort på 2 dagar. Nämligen att sova länge på morgonen/dagen. Igår fick jag kliva upp 8.22 och idag 10.15. Iofs så är de inte så jätte synd om mig, men jag tycker iaf synd om mig själv! Men man kan ju se de possitivt. Vi har tagit vara på dagarna och haft det jätte bra med varandra liiiikksssooommmm. 

framför mig ligger det just nu en engelsk bok som jag funderar på att läsa under sommaren så jag är i gott shick ( eller hur det stavas ) till hösten! jag ska också börja prata engelska ist för svenska för jag har planerat att höja mig i engelska och i alla andra ämnen.. om jag får säga det själv så tror jag att jag kommer lyckas, iaf med lite ansträngning!
jag ska också bli ännu trevligare än vad jag redan är. Då kommer alla lärare att älska mig och jag kommer kankse till och med att få ett stependium på skolavslutningen nästa år för god kamratskap, de kallar jag bra! hihhihihhi.. inte för att jag har tänkt det innan. det pluppade bara upp i mitt chicka huvud just nu. en till sak som är rätt så chickt är att på fredag får vi främmande av några som jag inte har träffat på ett år. det är ju rätt så spännande faktiskt.

nääää, nu ska jag sluta skriva och ta i musen ( alltså datamusen ) och klicka sen söka på youtube sen söka mig vidare till något mer intressant därifrån. som kankse Dr Majk eller kjell Bergqvist.. Prova de ni med!

Pussspussss loppppan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0