makes me go mmmmmmmm

just nu så har jag nog så tråkigt som man bara kan ha.. jag sitter här och väntar på bättre tider, som aldrig verkar komma .. ! igår så var jag med några, såg på film, åkte moppe, försökte hitta olje hålet och satt på max. sen sov sara här.
Idag vill jag vara med kerstin, men de går inte. för hon är i uppsala hos martin. hon har det säkert jätte bra just nu, så det är bra. men jag villl att hon ska vara med mig!! hon kommer hem idag tror jag, eller inatt. JAG LÄNGTAR<3
och nathalie och angelica dom är i grekland och har det jätte bra, och jossi ska till italien på ferdag. kommer sakna henne såå.
nu låter det som att jag sitter här varje dag och inte ska göra nått annat på sommarlovet, men de ska jag faktiuskt. nästa söndag så åker jag mamma å philip ner till mormor, å sen til stockholm å sen till mormor igen. det ska bli mysigt. sen ska jajg till danmark med familjen, och sen till tyskland eller nånstans. men jag vill utomlands, men det ska jag i oktober. med bara mamma :) i'm happy..  sen så är det ju gatufesten och första året jag är hemma när det är det. jag brukar alltid vara i spanien då, men eftersom att mamma ville prova på nåt annat än de vi gjort i snart 7 år så vart jag hemma då och det va ju bra =)

nu ska inte jag sitta här och skriva mer, för jag ska förflytta mig antingen till sängen eller upp för trappen och sen till soffan och se en mysig film. HÄRLGIT LIV!!!!!!!!!!!!! hejdå

Kommentarer
Postat av: kerstin

hihI!!:) jag hade de jäte bra. men jag har de så jättee jätte jätte bra när jag e med dig!!!!

2007-06-16 @ 12:54:34
URL: http://wwwkerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0