snart tystnar musiken

jag är en jätte dålig bloggare. men när jag väl bloggar så blir de ju rätt så niice:P haha. idag så har jag hunnit sova väldigt länge, åkt med moppen på service och suttit här:D intressant dag. men den är ju inte slut än. jag ska hinna med mer. som tex att träna, duscha, göra mig klar ( det tar låååång tig ), packa, handla och åka till Sara. Där ska jag sova med mina älsklings kompisar, laga och äta tacos, bada ochmysa :D sen ska vi sova tidigt, för kl 9 imorrnbitti kommer linnéas pappa och hämtar oss! då ska vi till linnéas stuga i stöde och bo där en natt :D jag har aldrig varit där så de blir ett äventyr som jag ser framemot. :)


i fredags så gick jag på stan en stund, sen åkte jag kerstin och sara till jossi och sa hejdå för hon har åkt till italien:'( åh, jag saknar henne! men hon har det nog bra:D
sen så tog vi cyklarna till gonzalos och åt efterlängtade pizzor, yummmiiiieiew!
sen hemmtill mig och fxade oss och linnéa kom. sen grillade vi i petersvik med fredde, erik, hallvede och rickard (o) :) . de va mysiiigt. 
efter det så skjutsade mamma hem oss. då gick vi upp till killarna som skulle tälta i parken och tältade.  den tältningen önskar jag faktsikt att den va ogjord. visst de är kul, men inte när det blir så.
i lördags så gick jag och sara hem till mig och sov, sen åkte hon hem. då åkte jag med min familj till en annan familjs stuga där vi skulle sova. jag gick och la mig kl 3 och vaknade 6, sen åt vi middag å sen så satt vi ochspelade mario kart och såg på harry potter.hehe .. de va jätte mjysigt att vara där. sen åkte vi hem på söndagen och jag såg på 3 filmer, sen sov jag tils 3 timmar sedan


!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0