wiiho

eller inte riktigt.. helgen vart inte som jag hade tänkt mig alls . men den vart bra ändå :)
i fredags: 
började jag kl 1 nere på åkersvik med att se vårshowen, alltid lika kul! sen slutade vi 2! då gick jag linnéa och jossi hem till jossi och åt rabarberspaj ute och lyssnade på musik. vi är alltid hemma hos jossi efter vårshoowen, å de är då de blir sommar :D sedan på kvällen så kom kerstin också så såg vi på film och ´var bara inne. eller vi var ute och gick en stund också. åt masssssa godis, chips, kakor och popcorn:O sen sov vi.
i lördags:
då vaknade jag hemma hos jossi halv 11 av att pollan ringde och ville gå på stan. de va ju så fint väder så vi låg ute och solade lite först sen gick jag ner på stan och träffade pollan. vi gick runt och provade klänningar. pollan skulle ha till sin bal och jag till skolavslutnigen. men jag hittade ingen alls. jag köpte ist en blå tunika/klänning på gina tricot & la undan ett par shorrts.
sen på kvälllen ville jag ut!!!! men så vart det inte. eller jo jag va utomhus men inte ute.- haha.. jag jossi å linnéa hade vöfrst picknick i sidsjö bäcken, de va fiiint där. sen cyklade vi ner till hamnen, satt där en stund, sen upp på södermalm. där vi satte oss på flubbers hahahaha.. jag vart hånad av 5;or och "storboda rockers". hahahaha..
sen gav vi upp på att kvällen skulle bli nå mkt roligare så då åkte vi hem till jossi. när vi precis hade satt oss ner i soffan med popcorn, dricka och chokladmousse så ringer Beran och ville att vi skulle med på fest i granloholm och de va såklart att vi ville. men när han ringde så va klocokan halv 10 och vi skulle hem halv 11 för linnea hade match på morronen därpå:P men vi fixade oss och va där ute kl 10. så då hann vi vara där i en halvtimme. men de va roligare än att sitta hemma iaf :) sen åkte jag hem och sov.
idag : så vaknade jag runt 12, satte på mig bikini och gick ut i solen. sen duschade jag å åktener på stan med mamma där jag hittade en blå bikni :) hittade en rosa och en som var vit och guild också, dom ska jag köpa nån annan dag :)
nu sitterjag här och lyssnar på tomas ledin låtar.. det är ju sommar !!
ikväll så tänkte jag träna och se på film bara. de är så sköönt.  men helst vill jag ha partyyy men de går inte .


imrorn börjar jag  halv 1 sen på kvällen har vi vernissage för föräldrarna, ska ju bli lite kul:P man får iaf fika!!

skriver mer soooooooon..

Kommentarer
Postat av: kerstin

hih låter ju myyyys :D älskar att vara emd dig gumman

2007-06-04 @ 16:17:51
URL: http://wwwkerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0