I wish you were here.

I hate that feeeling!
nu är det inte långt tills jag fyller år, tills jag får min moppe:D nästa söndag! kom ihåg det ! ;)
Igår var jag på framtidsgalan med Kerstin. haha, hon som satt bredvid oss lär ha haft ett stort problem! men hon va ju soet, haha! hmm . sen idag så har jag varit i skolan. men det var en hemsk dag. haha, kände mig äcklig. för jag hade inte tvättat håret på 2 dagar, så då skulle jag det i morse. men när klockan ringde så orkade jag inte. så då fick jag gå till skolan i fetthår, och jag luktade bäbisblöja . =(  plus att jag hade ny ögonskugga som jag skulle ha på mig. men ist för att det vart fint så såg det ut som att jag hade en storblåtira runt ögonen:O så, så såg jag ut idag, om nån undrade ! :) det jag håller på med just nu är att plugga, vi har matteprov imorrn! :)
förra veckan en kväll! så plötsligt, hände det nått med mig!  det känns helt annorlunda i mitt huvud:D jag vart smartare! :D
på torsdag ska jag åka ner till mormor =) träffa kusen, det är underbart, kommer också träffa mina tre mäningar!:D dom är sötast!! och om jag har extra stor tur, så kommer jag träffa, MIN LILLAZEB<3:D tycker om han så mycket.
helgen som har varit hade jag en helg med mamma för resten av familjen var inte hemma. mamma är det allra bästa jag har. vi hade jätte mysigt. men saknade ju såklart philip och pappa också. dom är också det bästa jag har. ibland på kvälllarna brukar jag ligga och grina för att jag tänker att en dag så finns inte dom längre. och vem vet. jag kankse inte heller finns. nu börjar jag nästan också grina. så mycket som man älskar sin familj, det går inte att beskriva. man älskar som så mycket så bara en tanke får en att brista helt.
något annat som jag tycker om väldigt mycket, det är mina bästa vänner! att ni finns där, det gör så att jag villl vakna upp. utan er, hur skulle då dagarna, helgerna se ut ?!
min störa önskan nu är att jag ska få en bebis, en liten bebis. det bästa jag vet! 
ska gå nu, men man vet aldrig vad som händer nästa dag så att om det skulle hända något. så kolla här. då mins ni mig!:D fast jag tänkte inte gå å dö för så lätt blir ni inte av med mig:D hejdå! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Ja du såg kanske inte fräschast ut... :P

2007-04-04 @ 19:26:48
URL: http://lforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0