ÅRE

I helgen har jag varit med kerstin i åre. har haft så otroligt kul med dej :D
villl verkligen tillbaks och göra om allt igen. 
har träffat många många roliga och varit med fredde och eric såkart=) och lite vanheden.
jag älskar min underbara vän kerstin sondell. du är värd allt och lite till.

Och imorrn är det skola då! längtar inte!
får nog förhoppningsvis tillbaks mitt biologi prov, så hoppas det har gått bra! jag tror iaf att jag hade G, men kan nog ha haft VG tillochmed:D
men nu ska jag sova då, så jag orkar upp imorrrnen! sov så gott då!! pusss

& Åre, de gillar vi!!! ;)


Kommentarer
Postat av: kerstin

du är helt underbar!! världens bästa helg med dig ( lite mer ) pusss hjärtatt mitt!"!!!!

2007-05-07 @ 15:43:22
URL: http://kerstinsondell.blogg.se
Postat av: linnéa

men guddd, vad du är jobbig!!!!! du skriver ju aldrig blogg!!!!!!!!!:@

2007-05-08 @ 19:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0