hola amigos.

jag har varit sjuk i 2 dagar nu. rätt så skönt att sova eller bara ligga och se film & äta glass när alla andra e i skolan (H)
min helg har varit härliig, helt okej. men den här helgen som kommer ska bli extra bra. plus att man har 2 dagars längre ledighet också. de e niiice! något som är mindre bra är att imorgon åker my kerstin till Norge. jag träffade inte henne någonting förra helgen, inte något i veckan och inte den här helgen. :( jag saknar deeej. och kommer sakna dej ännu mer ju :'( soooo baad & saad.
nu ska jag i alla fall sova för jag ska till skolan imorrn och göra franska prov. efter så ska jag nog ner på stan. har några inköp som jag måste göra!
Ciao! @ yaa go0diiingar.

Kommentarer
Postat av: kerstin

jag saknar dig Josefine my best!! <3<3<3<33<3

2007-05-18 @ 20:47:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0