dont tell me to shut my eyes

en otroligt fin låt är väl ändå I'm not a girl, not yet a woman med britney spears.
jag måste säga att vi har ingenting att göra i skolan längre och inga läxor. förstår inte. alla andra säger att dom måste plugga hela tiden. jag har pluggat ungefär 3 riktiga gånger den här terminen. det funkar ändå. aja, jag ska väl inte klaga på att vi har lite att göra. jag har faktiskt beställt mer läxor i franska och engelska, så nu äntlien har vi det. haha.
den här dagen började med att jag klev upp. trött och dum som vanligt. tycker lite synd om pappa nu.  måste nog gå upp och prata lite med han. jag träffar inte han så mycket för han är borta jämt men när han väl är hemma och försöker prata med mig är jag bara dum. så är ju egentligen inte jag.
jag fick skjuts av jossis pappa till skolan idag så slapp gå. dom dagarna är sköön. det  är kanske inte alltför långt att gå, men det blir alltid så stressigt. sen hade vi franska ett liteet tag. där jag trodde att vi skulle ha läxförhör. men det hade vi tydligen på torsdag. jag som faktiskt kunde orden.
sen hade vi en lång rast så vi igck hem till linnéa och åt pasta.
sen spelade vi innebandy dm. vi förlorade.. men det här var kanske våran bästa insats i skoldm. mitt i matchen va jag tvungen att springa ut till toaletten ocoh kräkas, sen tilbaks. haha, usch. men innebandy är roliigt. är bara fotbolls dm och basket dm kvar nu på våran höglunda tid. jag tycker det känns lite tråkigt. men längtar så mycket tills nästa år. hedbergska, wiie. 
efter skolan gick jag ner till ego med kerstin. sen där va olle, backe och deras homies. men dom tränade själv.
nu iklväll så har jag varit och handlat godis med mamma. vi har nämligen som tradition att varje år göra en varsin strut med 24 godisar i. så philp och jag får ta en godis varje dag när december börjar. haha.
sen har vi såklart hunnit med att åka lite bil också. jag älskar att åka bil i stan.
eftersom att jag inte har nåt att plugga tills imorrn så ska jag väl kanske se på en film. she's the man är alltid bra.
puss

Kommentarer
Postat av: Kate

Yep, min karl om du inte visste det =)

2007-11-27 @ 23:24:52
URL: http://katekarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0