en happy jossan

nu har ännu en till dag gått. imorrn är de redan torsdag, igen!! :D
idag hade vi musik redovisning, trodde vi! vi hade ju spelat in en film som blev jätte rolig. och vi var förberedda, men då säger Heidi att hon inte har nån kanon. så då blir det om 2 veckor. ist fick vi börja jobba på låten : When you say nothing at all. jag ska sjunga och spela trummor samtidigt. hur ska det gå?!
sen hade vi vollyboll dm. som vi förlorade på. men vi kämpade bra och de är huvudsaken. jag tycker faktiskt att vi var bättre. jag tror också att domaren fuskade. :D men sen hade vi lite kemi och fysik. sen spelade vi vollyboll igen på hälsan. sen gick jag ner till stan och träffade kerstin.
sen nu ikvälll har hon och jag varit barnvakt åt mina grannar =) rätt kul.
nu skriver jag franska och sen när jag lägger mig ska jag börja plugga spanska. jag ska lära mig spanska!!

Nu är jag jätteglad. Tack Eli. I miss you.

hejdå:D

Kommentarer
Postat av: louise

hahah de va inte ja som va den fuskande domarn iaf ;)

2007-11-15 @ 17:41:06
Postat av: jossan

lovar du?!:D

2007-11-15 @ 22:23:21
Postat av: louise

haha nästan :D men ja va faktiskt ganska snäll :D

2007-11-16 @ 21:28:48
Postat av: jossan

men åhh!! jag visste det:D dom gick ju och viskade till dig hela tiden. fuskade du???? tssssss

2007-11-17 @ 13:30:49
Postat av: louise

hahaha men dom gav dom andra poäng och då fixa ja så ni fick några :D

2007-11-17 @ 22:33:27
Postat av: jossan

men då va de inte rrättvist:( för dom kunde ha gett dom fler poäng. men tack för att hjälpte oss:D haha

2007-11-18 @ 01:40:16
Postat av: louise

haha :D men sen när ja dömde ensam vart de ju bra iaf ;D

2007-11-19 @ 20:14:13
Postat av: jossan

men då skulle dom inte ha vunnit ju.. :( vi som va peppad inför VIBACKE!!!:D

2007-11-19 @ 22:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0