GRATTTTIIIIIS LINNÉA

som fyller å idag!!! <33 ikväll ska vi fira henne. de ska bli najjjjziigt. linnéa är underbar och jag älskar henne.
igår kväll var jag och kerstin barnvakter. förra gången tjänade vi 120 kr var på 2 timmar. igår tjänade vi 150 kr var på 6 timmar ... :o de va ingen höjdare direkt. men vi hade kul. haha. först såg vi på film och åt popcorn med tove coh viktor. sen somnade dom äntligen. då tog jag och kerstin fram våran barnsliga sida och lekte med deras leksaker hela kvällen.. haha. fast vi är rätt barnsliga oftast satt de kanske inte va så ovanligt.
nu måste jag fixa mig om jag ska hinna. ska va där kl 5 =) längtaaaar.
updt. imorrrrrn. pussssssssss
image84 bollnäs med dig var underbart, och du är underbar<3 föralltid säger jag.

Kommentarer
Postat av: linnéa

gullan vad finT

2007-11-24 @ 15:38:53
URL: http://www.lforsberg.blogg.se
Postat av: kerstin

haha vi hade det jätte mysi ju :D

2007-11-25 @ 15:38:56
URL: http://kerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0