idag är det farsdag

och jag älskar dig pappa<3
en till sak har hänt idag. min granne har fått en bebis:D en liten kille kl 1 idag. är så glad för deras skull ( och för min ). hon har redan frågat om jag vill vara barnvakt, och de är jusåklart att jag vill. jag har också varut på besök hos mina andra grannar som jag har fått jobb som barnvakt hos, haha. deras barn ,är 3.5 och 5 år. men dom är jätte söta och snälla. dom heter Viktor och Tove :) så dit ska jag på onsdag kl 5.
idag har jag sovit länge, sen så pratade jag med kerstin i telefon 1 och en halv timme. sen fick jag frukost på sängen av mamma. sen satte jag mig vid datorn, sen ringde jag kerstin igen. sen så åt vi tårta eftersom att de är farsdag. och pappa fick sin skjorta och slips. sen så satte jag mig vid datorn igen. sen gick jag till grannarna, sen åkte jag coh kerstin till ego för att träna. men vi tränade ingenting. vi cyklade lite, men de blev mest baklänges. så då bestämde vi oss för att åka hem och äta eftersom att de ända vi ( eller iaf jag ) tänkte på var mat. så vi åkte hem och åt pasta. sen duschade jag, kerstin fixade mig, vi satt vid datorn., sen gick vi på ica med linnéa och köpte chips. sen lämnade vi kerstin vid bussen sen ringde vi på pappa. han hämtade oss och nu är jag hemma:D vilken otroligt rolig dag va ?????
min helg har inte blivit enligt planerna. den har inte varit rolig alls nästan. fast de är ju alltid kul att vara med gummorna ( och gubbarna då ).
nu ska jag upp och hämta en mandarin, men jag skrver mer innan jag ska sova. bye på ett tagh.

Kommentarer
Postat av: kerstin

yeah:D
goo dag :D hihi felix dag typ:d

2007-11-12 @ 16:32:07
URL: http://kerstinsondell.blogg.se
Postat av: jossan

mmm:D felinocks

2007-11-12 @ 16:59:09
Postat av: kerstin

telefon telefonix felenox felenix felix flx

2007-11-12 @ 17:04:26
URL: http://kerstinsondell.blogg.se
Postat av: jossan

men egentligen va de en äkta kerstin dag:D bara kerstin hela dagen. och såna dagargilalr jag:D

2007-11-12 @ 17:06:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0