quit play'in games with my heart

helloo.
min lördag kväll blev inte som jag hade tänkt mig den heller,. men de va faktikst rätt roligt ändå. den började i bergsåker fortsatte till stan sen upp till södermalm med some trevliga peoples.
idag sov jag längeee, sen satte jag mig såklart vid datorn. fast innan det fick jag frukost på sängen av mamma:D sen så kom olle och linnéa hit, så vi såg lite av heartbreak hotel. men dom fick inte stanna till längre än kl 6 för då åkte jag och tränade med jossi. sen när jag kom hem så va de fullt i huset igen. pappa och philip hade kommit hem. jag bakade en jätteglod kladdkaka som jag ska ha med mig imorn. jossi ska ha med syltkakor också ska vi ha me oss saft. så vi kan ätaaaaa.
man tycker att veckorna går fort. men helgerna går betydligt fortare., fast de kan förklaras med att de bara är 2 dagar + att man oftast har mycket roligare då.
så imorrn är de redan skooola igeeen. sen efter den så ska jag träna med kerstin. hon har varit sjuk hela helgen så jag har inte träffat henne nånting. de kännns inge bra :(
nu ska jag sova:D puss hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0