tisday

redan onsdag snart igen. yeah vad tiden går fort. snart är de helg. och så mycket som jag längtar efter helg nu har jag inte gjort på länge. ska blii very nice. vi har planerat sen förra helgen. så nu lär de ju ska bli lite nice iaf:D
en utvärdering av helgen kommer på söndag, alltså om 5 dagar ( om man räknar med söndag ).
idag va jag i skolan as usual. skulle dömma innebandy men de va såå tråkigt så jag gick ner till sporthallen där min klass badade. jag och linnéa kollade bara på. vi är inte fiskar. sen gick vi på stan och träffade våran älskling sara som satt och åt en god macka på subway. henne har jag inte träffat på huuuur länge som helst. sen tillbaks till skolan efter ett snabb stopp hemma hos linnéa. efter skolan gick jag joss í och linnéa till linnéa. sara kom också=) så vi satt och lyssnade på musiiiik och pratade. sen gick vi hem till linnéas pappa på stan. efter de gick jag med pappa på stan och köpte min jacka!! :D och eftersom att mamma jobbade över ikväll så åkte pappa jag och piipii på max och åt.
sen som vanligt har jag suttit här. haha, jag gör inget annat.
nu ska jag sova snart.
imorrn ska vi på hedbergska på studiebesök. jag ska kolla samhälle spin först sen hantverk - mode&design.
nattttiiii, pussssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0