bibbbblan

heeej.
idag har varit en rolig dag. först hade vi idrott och vi spelade fotbolls match! tjejerna-killarna. det va så kul och jag va lite bättre än vad jag brukar vara:D jag vill så gärna börja i linnéas lag! sen hade vi franska förhöret som jag har gruvat mig inför-. men de va bara ett test innan provet så vi skulle kumnna det då. de hette diktogloss. hon tog den delen av texten som jag inte kunde. den andra kunde jag helt utantill. de va nog för att jag se de till henne innan lektionen. hon ville vara taskig.
och en som alltid och taskig, äcklig ful och hatad är TED!!! usch. blääääääääää. han borde inte få vara lärare.
sen åt vi lunch. de va lasagne och kanelbulle, :D men man ifkc bara en. fast jossi lyckades få två!!
sen hade lvi arbetspass. då gjorde jag lite allt möjligt , men ingenting typ. läste en bok som jag inte läser och såg på en del av en film jag redan hade seyttt. och bytte kort med alla. hihi..
vi fick sluta en halvtimme tidigare idag. tror de va för att vi va duktiga och inte hade nått att göra.
efter skolan åkte jag och linnéa till biblioteket i stan och satt och skrev våran engelska där. haha. de är kul. och man pluggar mer där än hemma.
sen skjutsade jag hem henne och åkte hem och åt. sen satte jag mig här.
ikväll ska jag läsa SO + svara på frågor coh anteckna mycket. sen ska jag göra klart engelskan. och så ska jag se creap med jossi och linnéa. om vi hinner. men de hoppas mee.
jag vill egemntligen till ego. men de finns det ingen tid för!!
vi stod och pratade om hur rädd vi var för the grudge på skolan och då sa jennifer att vi måste se creap, nått mer sa hon inte!! så de känns som att jag måste det. de är rätt spännande.. tss!!
har någen ett bra tips på vad min novell på svenskan kan handla om ??
förresten.. idag fick vi några småkort på oss själva från fotograferingen. men de va ingen bra kvalité på just dom , för de är sånna  dom skcikart till skolan.
nu ska jagj visa mamma de enda som e kvar på mig och alla på mina klasskompisar , hiihiihhiihhih!!!!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS****************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0