en rosa älskare

hellu!! :)
idag har var en ganska hektiskt dag, men skööön.
skolan va som vanligt. vi hade slöjd, de är jätte kul och min ufosarie e snart klar:D och carina tycker att jag jobbar såå bra!! :D haha..
sen lunch, de va kalkon och de va faktiskt äckligt.. men riset va gott för de va jasmine ris.
sen så hade vi MA & ENG. på engelskan såg vi sista avsnittet av nåt vi ser på som handlar om en kille som blir uteliggare. de va dåligt slut :o de ska de inte va!!
sen efter skolan begav jag och jossi oss ner till ego och tränade. de är as kul. så va där tills kvart i 5 från 3.
sen hemma gjorde jag nudlar med soya och sen åkte jag till södra och va tränare åt dom små söta barnen. jag höll i träningen själv. eller fredde och jag gjorde det :) de är också as kul!!
sen kom jag hem och satte mmig här, duschade och sitter här igen. jag ska lägga mig och läsa snart. de är viktigt!!

än så länge har inget i min ösnkelista uppfyllits, haha.. :(
imorrn har vi tjej yoga på arbetspasset. sen ska jag ner på ego med kerstin :D:D och på kvällen ska jag plugggga!!

nu ska jag upp och leta frukt för linnéa och jag har bestämt att vi ska ha med oss en fruktuppladdning till skolan imorrn!! de är gooootttt.
just det imorrn på kvällen ska jag på språkrese information också ju.. hur ska detta hinnas med!!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS*********************


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0