when a woman loves a man

nu är det helg igen. dagarna/veckorna går så fort. det va nyss helg.
veckan har varit rätt så skön. inga läxor alls nästan. igår kväll var mamma och jag nere på waynes och fikade. det va jättemysigt.
efter skolan idag gick jag jossi och linnéa ner på stan och fikade på charm. sedan kollade vi runt lite. sen kom mamma ner och jag och hon kollade på present till min moster.
nu snart ska jag och mamma ut och äta på kina sen ska vi gå på bio:) så mysigt. phihlip och pappa är i norge i helgen och åker skidor så jag och mamma är ensamma hemma. imorrn kommer mormor och moster upp. då ska vi på stan hela dagen, sen gå ut och äta. på söndag ska jag på IKEA med dom. om jag har tur så kommer Zeb imorrn, så jag får vara barnvakt till han., men tror inte han gör det.. :(

imorrn kväll vill jag göra nåt kul. nån som också vill det?!
ska fixa mig nu:)
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS*********


Kommentarer
Postat av: kerstin

jaag vill gäärna vara med dig gumman!!

2007-10-13 @ 12:59:52
URL: http://kerstinsondell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0