gråtttttttttttt

tjooooos!
jag är inte längre någon aktiv bloggare..
men igår så  va de en slapp dag sen gick jag på bio med jossi, linnéa, kerstin, sara, olle, backe, petter, thomas, axel och fredrik. vi såg supersugen. den va rolig men långtråkig och nite värd att se..
en som jag måste se är " kärlek på menyn ".
sen så åkte jag hem och sov och nu vaknade jag fö r ett tag sen. ochh idag så ska jag :
baka kladdkaka
gå på ego med jossi
duscha
äta middag
plugga
sen sova. tror jag.
jag har inte så mkt mer roligt att berätta nu ??
jag kan göra en liten önskelista på saker jag vill ha:
en chiuaha
ett syskon
en egen liten bääb ( bebis )
en rosa telefon
mer minne på datorn
en massa pengar
och en underbar kille
kan någon ge mig det????????
jag kom på en till sak!!! jag vill till åre på nyår. och de är faktiskt ganska så stor chans att de blir så.. isf vet jag två glada tjejer. de vet kerstin också!!!!!!!!!v.44(#)





Kommentarer
Postat av: sssssssssss

iiiii de skulle vara så roligt

2007-10-01 @ 16:53:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0