I'm still thinking of you

äntligen kommmer jag in här. internet har inte funkat på många dagar men snart kommer de någon som fixar det. nu är de väldigt långsaaamt..
jag mår inte så bra för tillfället! har träningsverk i hela kropppen så jag kan inte gå ner för trappan. blir nog svårt att komma upp imorrn.. plus att ja är sjuk idag. jag hostar och har ont i halsen också har jag nog feber också. så jag blir hemma imorrn, lika som idag..
jag var nog inte så van vid den träning jag fick i helgen. men de va en rätt bra helg änd¨å. jag känner mig mer motiverad;D haha..

vi haar prao den här veckan. jag och linnéa praoar på oscar's bar & restaurang,de verkar jättekul så hoppasjag är frisk snart.
också har jag ju köpt ego kort nu, så jag vill kunna gå och trääänaaaa.
nu ska jag sovaa.
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!


de är svårt att hata dig ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0