måndag

tjoho:D

nu har jag missat hela prao veckan, sen i helgen så hade jag ju inte dirkte så kul. ´fast jag va me jossi linnéa och kersitn iaf . de är ju alltid kul.

vi gick på stan, tog kort och va ute.

sen på söndan så låg jag innne undertäcket i sängen hela dan och såg på filmer . hihi., sen såg jag på film med pappa uppe sen sov jag ...

idaqg så va jag i skolan. började på en ufosarie på slöjden.

sen gick jag linnéa och jossi ner på stan och fikade på äckel pallas. de luktade rök och tantblöjja. de va jätte äckligt där så fika inte där..!!
sen så gick vi till affrohörnan där jag köpte as långt löshår. hahaha. man ska fläta in de som rasta flärtor i håret.  men jag tror inte att jag skulle passa i rasta flätor haha. så vi försökte göra hårförläggning ist, men de gick itne så bra... så vi tog bort allt..
sen åklte jag hem och då försökte jag igen.  så nu har jag "hårförläggning" som troligtvis åker bort senare ikväll..
hehe hejdå.
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS********************************


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0