and I wanna have love love love, sex and sunshine

här sitter jag och hoppas på att det ska komma till mig liksom. skulle inte tro det va. jag menar, jag är ju så fresch nu. snart är de förrgårdagens smink jag har på mig, en knut på huvet och är allmänt FUL. I detta tillstånd lägger jag harpan och skriver på msn. vilken mysig saturdaynight. men jag har hunnit med annat också. mamma och jag passade på att hämta hem kinamat sista kvällen vi e ensam, sen hyrde vi film och laddade upp med massa godis och chips och slog oss ner i soffan. de behövdes. gårdagen va rätt skoj ändå. men den blev inte som jag hade tänkt mig och den skulle vara mindre " problemfri ". blev ju rätt jobbigt där ett tag. jag va ett missfoster för det mesta.
bjuder på lite piices:
image174 image175 image176image177
image178image179image180
en sak som inte alls är kul är att min kamera är spårlöst försvunnen sen igår. den sågs senast uppe vid köksbordet. om någon har sett den så säg till. jag klarar mig inte utan den . och tråkigt för där hade jag en massa bilder sen igår. men kommer fler bilder så fort linnéa kommer hem till sin mamma.
jag tror att det är läggdags för mig snart. jag vill hinna med backen imorrn. tveksamt, om de kommer gå va!
nu ska jag gå. tjallala
pusssssssssssssssssssssssssssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0