en rolig grejj

Arton VEM


Vem älskar du?
min familj och mina vänner

Vem hade du senast sex med?

a special one

Vem vill du bli full med?

några tjejoooooor

Vem är den bästa artisten?

hm, det vet jag inte
vem pratade du senast med i telefon?

vad tror ni?? kerstin såklart!

Vem har du en liten crush i?

vet inte om jag kan kalla det för en " liten crush " snarare en stor crush

Vem är snyggast i världen?

jag har inte sett alla i världen, så hur skulle jag kunna veta? men jag säger ändå K

Vem skulle du ge en miljon till om du var tvungen att ge bort det?

mamma

Vem är snällast i världen?

mamma

Vem vill du prata med just nu?

det säger jag inte...
Vem sov du med senast?

samma som jag hade sex med senast kankse??

Vem såg du full senast?

lär ju ska ha vare antingen K O eller R

Vem vet allt om dig?

ingen vet allt

Vem kysste du senast?

samma som jag sov med senast

Vem kramade du senast?

pappa

Vem kan du berätta allt för?

jag berättar inte allt, men jag kan berätta allt för mina väninnor

Vem hatar du?

en visss person
Vem skickade du senaste ett onyktert sms till?

det kommer jag inte ihåg?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0