kissssssssssssssss

det tar ju sin lilla tid innan man äntligen lyckas komma in på denna sida. en störande liten ruta kommer upp hela tiden. på den står det att internet explorer måste avslutas.. inte alls nerverande. ska passa på att lägga upp lite bilder innan den kommer upp igen.
så, se och njut:

   
tyvärr så lyckades inte jag få upp fler bilder än så här.. dom andra kommer imorrn.
bild 1 : jag och piipii
bild 2 : johanna, jenny och josefin
bild 3 : kerstin angelica och nathalie
nu ska jag lägga mig och kolla igenom matte boken så man är förbered imorrn
appropå imorrn så åker ju vi då
ska bli hur kul som helst : )
blir nog ett litet besök här imorrn också
yessssssssssssss de blire
godnatt

Kommentarer
Postat av: e

den första bilden är ju så söt så.. jag vet inte vad :)

2008-05-05 @ 18:44:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0