my cichoo latino

jahapp. vad har hänt sen jag skrev senast??
jag klarade av SO lektionen som faktikst var väldigt intressant. men läskig också. den handlade om olika sekter. och jag tycker de är äckligt. hur sjuka är vissa egentligen.. sen tog jag mig ner på stan med jossi. hittade en jätte fin rosa klänning på gina som jag måste köpa imorrn. sen träffade jossi simon och efter ett tag gick dom hem..
 okej, de här blev inte så intressant + för jobbigt för mig.
skriver så här istället: kerstin, träna, sola, hem, äta, duscha, fixa mig, jossi, liften med mamma, godis-köp inför nationella-prov imorrn. sen har jag inte hunnit mer  än att äta upp alla godisar. eller alla och alla. jag köpte för 9 kr. de va ju inte så mkt..
ska knapra i mig resten och sova. jag är trött!!!
helgen blir nice, I hope!!!
höres horses


I would die for you, look into my eyes and see that's true


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0