not good

vad är de för fel på alla idag?? jag hade mer än dubbelt så många läsare igår.. inge kul att skriva när ingen läser. LÄS

är hemma från träningen nu, och det gick priima. körde inte så hårt, bara gled runt mest liksom ; ) förra träningspasset va de hårdträning på högsta nivå. de va skönt. + en solning efteråt. ännu skönare. men de skönaste har nog undrat vart jag har tagit vägen. duschen, såkart!! så jag ska väl gå och duscha snart. luktar kankse inte så gottttt?1
det är mycket roligare att vara bloggläsare när bloggaren lägger ut bilder. tyvärr kan ju inte jag det:/ min kamera har inte kommit tillbaks. men vi ska få en ny familjemedlem ist. en enäggstvilling till den förra. mamma har lovat att jag ska få han/hon innan åre. annars så blire ju inge kul..
jag lägger upp lite bilder för att jossi ska tycka de e rolihare att läsa och bara för att.
om jag inte sviker mitt innre, så blir det ett inlägg efter duschen också. så ni kan ju återkomma lite senare. runt halv 11 kankse.

 jag saknar mitt gamla hår :(
 jag vill träffa lillgosan och se om hon har vuxit nåt
 jag vill INTE tillbaka till Danmark
 I want a kiiizzzzzzzz¨
 en söt, hejdå bild!! haha


Kommentarer
Postat av: Sofia

haha söt sista bild

2008-04-11 @ 20:58:27
URL: http://ahrmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0