snart är de helg..

.. igen och jag är over happy. dagen har flytit på braa. började med en skön sovmorgon och sällskap av mormor medans jag fixade mig. sen france, lunch, engelska. och jag fick veta vadjag fick för betyg på dom svenska nationella proven. jag fick VG och är as nöjd:D måste ringa och berätta för mamma så hon blir stolt!
nu har vi snart elevens val och då ska jossi och jag baka på engelska. gott. sen direkt hem till mig för en mysfika tilsammans med: jossi, sara, kerstin, nathalie, angelica och linnéa, om hon nu får för gå ut för sin mamma eftersom att hon hade feber idag.. vi ska planera vad vi ska hitta på till helgen och äta upp min sista tårta. sen ikväll ska jag antingen på ego och träna med kerstin elelr på cheerleadingen med jossi. känns som aytt jag borde gå på den om jag ska kunna hänga med på danserna. oich man skulle tydligen betala in idag också. men tror jag börjar på riktigt nästa vecka. jag har iaf bestämt mig för att fortsätta eftersom att vi ska ha uppvisningar på GF. det vill jag inte missa.
nu börjar bakningen och snyuggStefan kom in ;) så vi lär ju ska gå nu. hoppas de blir gotttt
pusssssssssssssssssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0