supertrouper

I feel terruble ( om det nu stavas så ) with myself. jag har råkat brutit av kerstins lillfinger.. det är stort som ett hus eller som en prinskorv kan man ju också säga. men då borde hon ju iaf vara glad. hon tycker ju om prinskorvar, som hon en gång sagt till min pappa. men då pratade hon inte om vanliga prinskorvar.. nääe, då va de om 13-åringars prinskorvar. alla tycker vi ju olika..
ikväll har kerstin coh jag ätit med min släkt sen tog vi på oss likadana jackor och gick ner på bergsgatan till ett övergångsställe och ställde oss på ett  ben. de va ju lite smått kul. vi fick se en surdåre som tutade hysteriskt och ett jättegulligt finger som sitter i mitten av handen. han fattade inte det roliga med att vi stog där..
trevligt att man har fått lax besök i sin blogg också. är det " glada laxen " eller är det en " sur lax " som har något emot mig?? laxen kan ju säga de själv via en till kommentar undersignerat med sur/glada laxen denna gång. om det nu råkar vara en sur lax ( som jag tvivlar på ) så skulle jag vilja veta varför också!!allt jag begär.
nu längtar jag till helg. så otroligt mycket gör jag det. och jag ska sova och sova och sova. fast ska ju hinna med annat såklart också.
nu MÅSTE jag plugga..
de blir welll en updt. imorrn också skulle jag tro och nästan 115 procentigt lova er!!!
nääee, nu råkade jag trycka på nån konstig stil och det går inte att ändra tillbaka.. blir ett biggt inlägg med andra ord. kan ju vara nice för t.e.x kungen som har dyselexi...
* godnatt pussssssssss *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0