tråkigt

Om dig:

Vad heter du? josefine larsson
Vilket datum är du född? 8 april


Har du någonsin

Blivit hemringd av din lärare p.g.a missskötsel? nee, de skulle jag väl inte tro
Skämts över ditt namn? inte nu! men förut gjorde jag alltid det
Gjort någon tatuering eller piercing? bara öronen
Blivit förföljd? södra allén, några ghånger haha
Blivit rånad? neee
Åkt ambulans? aa, på ambulansensdag
Gjort något du ångrar? jag skulle tro de va
Dansat i regn? inte vad jag kommer ihåg, men de lär jag nog ska ha gjort
Badat naken? jaa
Varit nära att drukna? nee
Drömt att du faller ner i från ett stup? inte vad jag minns
Blivit inlåst och drabbats av panik? AAAA!!!!
Snubblat över dina egna skosnören? ja
Hoppat bungyjump? yesssss;D
Laddat hem musik/film från internet? mmmmmm
Blivit tagen/hämtad av polis? nee
Ljugit för en kille/tjej om din ålder? joo de har ju hänt ett x antal gånger
Varit kär i en kändis? hahaha, jaa, i björn kjellman


Insidan:
Har du lätt för att kunna lita på folk? njae ibland
Har du lätt för att kunna bli kär? näe, inte nu längre..
Är du kristen? nej, inte precis
Har du tvångstankar? om jag har! dom tar snart över mig
Är du bra på att ta åt dig komplimanger? jag tror det
Har du bra självförtroende? de skulle jag inte säga att jag har
Är du lycklig? joo, de är jag! men finns ju stunder då man verkligen inte är det
Tror du på ett liv efter döden? jag tror att man föds på nytt

Utsidan:
Hur ofta duschar du? brukar bli varje dag
Har du komplex för din kropp? ja, de har jag
Använder du smink? de syns
Använder du hårprodukter? jaaa
Har du tonat / färgat hår? ja
Hur ofta shoppar du? när jag hittar någonting jag vill ha
Följer du alltid det senaste modet? nee, de gör jag inte!
Hur ofta motionerar du? så ofta jag har tid och ork


jag har ont i huvet och ska sova nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0