tröttttt och lesssssssssssss

nu var jag verkligen jobbig med mitt bloggande, men jag måste bara få skriva att JAG HATAR ATT MIN KAMERA ÄR BORTA & JAG HATAR DEN SOM HAR TAGIT DEN ELLER SLÄNGT DEN ( även om de nu säkert är jag själv, ).
måste bara säga att jag älskar my family och my friends också. lite possitivitet här i alla fall. är de ingen som har sett en rosa liten kamera ?? =/ din ägare  miss you..where are you??: ( en till sak som verkar vara borta är linnéa?? vart är du?? du va inte i skolan för att du va " sjuk ", men du har varken varit inne på msn, ringt eller smsat mig. känns mysko!!! och inte svarar du på mina sms heller :(
hoppas jag återfinner båda mina kära saker imorgon när det är min dag. hoppas att det händer mycket bra då.. maten är iaf god och tårtorna blev underbara, men kan ju inte ta kort på dom.....
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0