22:18

nu ska jag göra comeback i bloggvärlden. och denna gång som en mer-uppdaterande-bloggare.
ska börja med att göra lite reklam för min vän jossi's nya blogg. www.improveme.se/blog/josefinhellqvist 
nu har 3 skoldagar gått och det känns lite bättre i klassen, men jag vill fortfarande byta. så vi får hoppas på de bästa
imorrn är de spin camp. men eftrsom att jag har varit sjjuk i 4 veckor nu så känner jag att jag tänker hoppa de. kanske lite andra anledningar också. som till exempel att jag inte känner för att tälta på bänkåsviken i spöregn.....
vet inte vad de är för fel. börjar nästan bli lite orolig själv.. jag mår inte så bra. har haft feber till och från nu i en månad och känner mig ganska nere och jätte trött hela tiden. och mår illa gör jag. känns som att jag ska spy ganska ofta. så tror att jag ska kolla upp de för de känns verkligen som att nåt är fel. men jag vet inte om jag vågar

just nu längtar jag tillbaks till malta. och venezuela längtar jag till också. mamma och jag hade en underbar vecka där på höstlovet förra året. de va en kanonresa med världens bästa mamma. och då överdriver jag inte. hon är världens bästa mamma.
om ni saknar bilder eller så, så kommer de komma snart. min kamera är inne på lagning. förhoppningsvis får vi en ny. den blev vattenskadad i malta. m,en har alla maltabilderna på datoern, men orkar bara inte lägga upp alla.
sista natten i malta va väldigt speciell. hände ganska mycket och jag råkade tappa bort min mobil. har ingen aning om vart den kan vara. för jag hade bara varit inne i 2 rum på hela natten och jag vände verkligen upp och ner på båda rummen hela morgonen. men ingen mobil.. många saker som jag inte fattar från den natten. spöken skulle vara den logiiskaste förklaringen till alla mina borttappade grejjer.

jag har 4 dagars ledighet nu och de känns så skönt och efterlängtat fast de bara har gått 3 dagar utan sommarlov...
vad jag ska hitta på vet jag inte. men sova är en sak som är mer än säker. och imorrn kväll ska jag och jossi ( hon stannar också hemma ) se på film hemma hos henne,.
igår kväll såg jag på film med simon. de va ju ganska så mysigt
nu ska jag lyssna på Elliott Smith - between the bars UNDERBAR LÅT

Pusssssssss!


Kommentarer
Postat av: jossi

jag har en ny blogg som jag haft längre och som är roligare att använda:P haha jag heter jsfnh.devote.se tack för reklamen endå:)

2008-09-10 @ 12:03:51
URL: http://jsfnh.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0