23:08

hej, nu har även denna dag gått. jag började med att sova tills klockan halv 2. sen pallrade jag mig up till soffan där pappa redan satt. han är sjuk, och när han är de blir han dödssjuk, han blir ett litet barn och tror att han ska dö vilken sekund som helst.. så vi såg på skärgårdsdoktorn. sen åt jag middag sen åkte jag till jossi och såg på " freaky friday " med hennes boyfriend simon. jag blev insläppt i huset av hennes mamma. men tror jag kom lite olämpligt. de tog ett tag innan hennes låsta rum öppnades och dom sa att dom spelade monopol men hon öppnade i underkläder. förlåt att jag störde mitt i erat wild-sex (a)..
nu är jag i alla fall hemma igen. mår illa för vi proppade i oss chips och popcorn..
imorrn ska jag sova ut. sen ska jag på stan med sariiiisenoch på kvällen tror jag att jag och kerstin ska på en " avskedsfest " för hennes kompis kalle som ska flytta sig till Australien. Den ska tydligen äga rum ute så jag hoppas starkt på bra väder (Y)!!!

man lär väl ska ha kul den här helgen, för på måndag börjar allvaret på riktigt och jag skulle göra mycket för att slippa de! usch

nu håller ja g på att ta emot lite bilder från sariiis. de är bilder från i lördags när vi va hos henne och förfestade lite.
kommer nog läggas ut någon här :)
nu ska jag fixa mig för sängen sen lägga mig och se på mean girls. SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT
puss godnatt

längtar faktiskt lite till vinter, då blir de åre!!!
men vore inte alls fel med lite längre sommar. eller en comeback till malta


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0