29/7-18/8-08

ojjjjjjjj.......... här va de något man kan kalla b-l-o-g-g-t-o-r-k-a for exempel
jag har överlagt många gånger att skriva, men väl här så har bloggaren inom mig svikit och de finns helt enkelt för mycket att skriva om nu, så jag har ingenting att skriva om. ingenting skulle kunna beskriva malta resan. den måste man ha varit med på för att fatta hur underbart allt va. kan ju säga att jag saknar allt och alla så himla mycket och bara vill tillbaka dit. inga problems nångång och bara härliga människor, sol, bad och fest och allting! maten va kanske inget att hurra för, men absolut ingenting som hade kunnat förändra resan till de sämre! malta är något jag aldrig kommer glömma och de bästa jag gjort. kanske går in på detaljer och sånt där någon annan dag. just nu kommer jag inte på hur jag ska lägga upp de i allafall.. har inte orkat laggt upp några bilder än heller. men de kommer komma en hel del på facebook och bilddagboken inom en snartid. de finns bilder, om man säger så!
flygresan hem va jobbig.. alla bara satt och grinade. man kunde inte göra annat. sen på arlanda va de hemskt. säga hejdå till alla.......... inte kul

väl hemma så har jag umgåtts medmina underbara pumor. mest MT. dom har varit SAKNADE. sen min familj också såklart. kanske den bästa som finns.
sen nu har jag faktiskt tänkt att glömma allt gammalt och bara börja om på nytt. för jag orkar verkligen inte bry mig längre... kommer bli jobbigt, men " de kankse är bäst så " ... men jag vet vad jag känner och de kommer jag nog aldrig sluta göra. ska bara försöka ignorera de så gott de går¨

idag va första skoldagen.. jossi och jag hamnade inte i samma klass av 2 möjligga.. och min klass va inte som jag hade tänkt mig. har pratat med rektorn och allting, så hoppas jag får ett possitivt svar imorrn till klassbyte, annars byter jag nog linje. tänker inte gå tre år i den där klassen iaf.... på torsdag ska vi på " Alnö SPin Camp " . It sounds so much fun



pussssssssssssss hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0