All I want for christmas is you


I don't want a lot for christmas
There is just one thing I need
I don't care about the presents
Underneeth the Christmas-tree.
I just want you for my own
More than you could ever known.
Make my wish come true
Baby, All I want for christmas, is yooooooooooou. OooohOoooh.


klockan är 13:13! jag är i skolan. har tråkigt. ska se på greveholm.
igår så va vi hos christian och såg på film. mycket fin boning hade han och han hade bodde med som jag tror heter linus. vi slutar om 2 timmar och 20 minuter... då ska jag iväg och träna. sen ska jag kollla på jossis cheerleading uppvisning på hockeyn, om någon vill följa med. sen till kvällen har jag en hög med läxor som väntar. en läslogg, ett CV ett personligt brev och franska läxa......  
men imorrrn e ju faktiskt sista skoldagen. schöööööööööönt
på fredag morgon klockan seven eleven blir jag lämnad hemma själv, med hela huset i mina händer. vad ska jag hitta på för bus? svar: ingenting! ska vara en snäll och lydig flicka.
jag vil ha helg
nu ska jag jobba
puss puss puss puss puss puss puss puss puss puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0