best of me

idag har jag inte hunnit med så mycket. mest på kvällskvisten som jag gjorde lite nytta.
de blev kina buffée till lunch och mmmmmmmmmmm vad gott
sen efter skolan så va jag på stan med natha och cicci. de blev ingen träning. mådde konstigt. de är lite knpeigt, för jag mår dåligt ganska ofta, typ jämt, men sen går de över lika fort. drar aldrig längre på mig en riktig förkylning osv. nu vill jag iaf vara jättehes. de önskar jag mig. fast de vill jag ha innan jul. helst imorrn när jag vaknar. håll tummarna!(Y)
ikväll så sov jag en stund. har börjat blivit så trött också. sen har jag ett till problem, vad nu de är. men de äre bara kråktuttan som vet om. efter handlingen med mamma så bakade vi julgodis tills imorrnnatt. dom som klagar på dom godisarna ska jag personligen uppsöka.dom är ljuvliga..
sen gjorde jag inget mer.. kankse inte gjorde så mycket nytta ändå?!
har ju skola imorrn klockan 9.. så de e väl bäst att man lägger sig snart så de inte blir en oversleepning. fast jag har kommit på att de är när jag lägger mig tidigt som jag försover mig. annars gör jag inte det.
nu kom jag på en bra sak jag gjorde idag. jag gjorde en riktig anställningsintervju med en sötgubbe. fast den va ju på låtsas men den va riktig. om ni fattar? han tyckte iaf att jag va jätte duktig och lugn och sansad och rolig att kommunicera med. han blev nog rätt impad där ett tag när jag drog upp mina förra framtidsdrömmar. den titeln heter: JossanÅklagare I Miami!
ikväll har jag smörjt in mig med buskräm.. nu blir de like the old times hahaha och jag kommer stinka imorrn.
- nej de är inte currynudlar med brändsoya till lunch.. de e busjosssan.
nu ska jag hälsa på sängen
byebey
Mum♥ På väg hem från våran drömmresa till Venezuela.. Tänk vad man saknar vissa saker..
Jag va brun!
Blond och med min älskade mamma!♥ Black and white.

Kommentarer
Postat av: kråktuttan

haha kråktuttan vet dina hemlisar ;)

2008-12-14 @ 18:58:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0