cause you dont love me

just nu känns de lite: bläbläblä'
varför är för att jag har franska prov imorrn bitti kl halv 9 och jag har inte öppnat boken än. kommemr få sitta upp hela natten, men iförsej så e de skönt. för då kan jag somna till en film när jag är sådär riktigt trö trött och de e ju bara för skönigt.
imorse började jag 10 coh vaknade 5 i och då va de ju ingen anledning att stressa kände jag. så blev hemma till 12. bra morgon. men missade matten och nu känns de som att jag måste gå på fredag och de känns mindre bra :( inte bra alls faktiskt. fast jag tror inte att jag ska gå då. jag kan nog klura ut de  där hemma istället.
idag efter skolan tränade jag! sen har de inte hänt något mer förutom lite bilfärder några tusen varv runt stan med mamma och upp till backen

kom av mgi lite i skrivandet här. rngde kerstin. hon sitter på tåget till borås och hon anländer hos sin älskade om 20 min. dom ska bo hos hans farbror i en lägenhet, helt själva. hur ska dom småbarnen klara av de? dom kommer iaf pilla på varann jätte mycket. de vet jag. jag har beskådat det med egan ögon OCH ÖRON. så det kommer nog gå hett till där. jag sa åt henne att be grannarna sätta i öronpropparna. jag vet hur de är när dom är i farten och är helt hänsynslösa mot resterande levande människor. idag hann jag inte säga hejdå till henne :(:( gick inte att prata, för de bröts hela tiden mitt i min viktiga berättelse. men ska snart ringa upp och göra ett sista ttappert försök.
nu snart ska jag förflytta mig till min säng. men där finns de antagligen inget internet där. men ni vet vart ni har mig hela natten coh vad jag gör halva. så smsa mig gärna. please I am begging you. kanske kan ha förekommit fel stavning där
och önska mig lycka till på franskaprovet imorrn
imorrn annars ska jag bara träna och handla och baka. på fredag ska jag på stan hade jag tänkt och inhandla julklappar och lite försenade födelsedagspresenter.. en är 6 månader. men de är bättre sent än aldrig

men men, we keep in touch tonight? right?
 


Kommentarer
Postat av: kerstin

haha och du ska prata om respektlöshet va?:D

2008-12-11 @ 10:24:53
URL: http://kerstinsondell.blogg.se/
Postat av: Calle

Tsssssss!

2008-12-14 @ 18:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0