Have I waisted all your time?

Was it something that I said?
Was it something that I did?

nu ska de skrivas fina rader av en tjej som känner sig alldeles " out of control " på många olika sätt. ögonen kommer att sluta fungera vilken sekund som helst för att fliickan har synfel, men tar aldrig av sin dyrbara tid för att gå 10 meter snett över gatan och kolla upp det. hon sätter sig själv i situationer som hon egentligen inte kan hantera, men kommer att förbli det bästa hon vet och hon är för blåögd för att inse att det här är verkligheten, och att det faktiskt inte blir bättre. inte just nu, inte såhär.
förvirrande, right?
det är ju tur att jag själv nästan förstår vad jag menar iallafall.
tillbaka till svenska, sista måndagen innan det efterlängtade jullovet, är avklarad. jag har inte insett att det bara är tre dagar kvar i skolan, en vecka och 1 dag kvar till julafton och 6 dagar kvar till mens.. hoppa de sista om ni vill, kom inte på nåt mer som de va dagar kvar till. eller jo, nyår, men jag vet inte när det är och det känns ändå inte som en höjdare. blev ju inte alls som planerat, men jag har ju alla mina underbara tjejer och vi ska göra de bästa av situationen och jag tvivlar inte på att vi kommer att ha kul, även om sundsvalls resterande ungdomar är i vemdalen and have " the time of their lives " ..
det som stressar mig nåt så enormt är att jag inte har köpt en jul&nyårsklänning än. jag har inte ens hittat nån. det blir väl antagligen som jossi säger, att jag är ute dagen innan och letar febrilt. nåt jag också har panik över, är en jacka! jag hatar min vinterjacka. jag köpte den förra året och den kostar en massa pengar, men jag kan inte rå för att jag hatar den och inte vill ha på mig den.. förlåt mamma och pappa. men jag vill ha en blå sveajacka. men den finns inte i sundsvall.. hur ska jag göra? helt klart ett världsproblem.

Imorse när jag kom till skolan fick vi veta en väldigt hemsk sak. tänker på dig och hoppas verkligen att allt blir bra =/

I dont wanna be there when there's nothing left to say
I dont wanna be there when there's nothing left for me..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0