I need some love like I never needed love before

I really do.

Hejhej på er !
nu är det måndag igen ocgh jag är trött och fryser och tycker att de är jätte jobbigt. slutar om 40 minutas. då ska jag iväg och träna med nathaaa och sariiis.
har inte skrivit om min lördag om jag minns rätt. om jag har det så får ni väl höra igen. jag natha ela gabbie kerran och sariiis drog till timmy. vi blev kvar där hela kvällen. blev lite sång lite dans och lite allt mäjligt. inte överdrivet rolig kväll, men den va kul! sen för första gången på vääääääääääääldigt länge sov ingen hos mig. kändes tomt  och tråkigt men jag hade ju mamma i huset,
i söndags låg jag på barista hela dagen med natha ela jossi cilla och sariiiis. julskyltningen gick ju inte att gå på. de regnade ju dåligt mycket. på kvällen såg jag på film hos cilllla med natha jossi anton och jocke. vi såg på barnhemmet. den va läskig, men jag fattar fortfarande inte slutet.
ikväll så ska vi nog se på film hemma hos mig. jag ska iaf spela mysteriet på greveholm spelet också. längtar as mkt. håller på ser alla avsnitt nu. dom e så bra ju.


en tomte says : hi bye ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0