make my wish come true..

hej
klockan är över 4 och jag har inte kommit upp ur sänge än, inte ens tänt lampan, hur skönt är inte de här liksom . och man behöver inte ha ångest äöver att de är skola imorrn. men de har jag.. har inte riktigt fattat de underbara än. de är ju faktiskt lov och jul och de är helt perfekt tidpunkt. hiihi. såg nyss på dont mess with the zohan. väldigt underhållande film. så fort this christmas är sebar ska jag se den. fast innan ska jag göra pizza med mamma. ikväll ska vi göra vårat årliga godisbord. de är enormt och de är gott! de är bra men ändå inte bra
no more to say. ligger i en såbn konstig ställning så jag kan inte skriva allt jag vill.. skriver ner mina känslor senare. nu ska jag make the pizzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0