push me

And then just touch me till I can get my Satisfaction

Va mysigt de blir med skola imorrn. jag håller på längtar ihjäl mig och det bara sprätter i kroppen. ungefär som, Kalle Sprätt.
Min helg har varit väldigt " hemma " jag har bara varit hemma. har åkt lite bil och varit ute och gått , men annars inget. igår va jag ju själv  hela kvällen  och såg på film. mysigt, men ensamt. men som tur va fick jag lite besök lite senare en stund och de va ju faktistkt också ganska mysigt sen sov jag och imorse vaknade jag halv 2. sen har jag bakat knäckflarn och regnsjökaka med mamma och de va jag som gjorde middan idag och alla tkt de va gott hihiiihih. sen bakade jag och piipii lusesebullar. också har jag tagit en promenad med mamma. det här mina apor, det är mycket intressant läsning förstår ni
nu börjar jag hosta och få ont i huvet. man kan ju bara hoppas på en sak. Please Gud, BE WITH ME! och gud, ta mig också, ååååååååååååh,
...................................................
nu ska jag skriva en lista för jag har så tråkigt coh som vanligt så finner jag ingen inre ro för att plugga. nu laddarjag hem 27 dresses så jag ska kunna somna till den sen
och vet ni vad! jag känner inte alls för att gå till skolan imorrn. save me
i veckan ska jag plugga litegranna och träna men jag ska också hinna med att åka till backen med sariiisen och kerson.
vilken turbofart filmen hade. jag tröck nyss och den e klar inom 4 minutas.



VEM..

Vem är i rummet med dig? no one
Vem fick du sms av senast? sariiisen
Vem tänker du på nu?  tänkte inte på någon men nu började jag göra det
Vem pratade du senast i telefon med? kerson som e hemma nu
Vems hus var du senast i? jag har kommit på att jag är nästan aldrig i andras hus. de är jämt massa folk här, så de senaste huset jag va i va nog christians och linus appartment..

Vem sa du senast "jag älskar dig" till? de vet jag inte
Vem önskar du att du var med nu? ingen, för jag e as ful och stinker bräntskinn.. I did it again
Vem i din skola går dig mest på nerverna? de finns men de nämns inte

VAR..

Var går du i skolan? thoren business school
Var är din telefon? på fönsterbrädan framför mig
Var är din mamma? i piipiis rum
Var sover du? i min säng
Var handlar du mest? de vet jag inte
Var fick du tag på tröjan du har på dig? de är en pjamas och den fick jag tag på antingen i Spanien eller på HM
Vart åkte du senast bil? runt stan
Var i ditt rum är du? jag är inte i mitt rum..

VAD..

Vad åt du senast? en lussebulle
Vad drack du senast? mjölk
Vad är det för färg på dina byxor? blå och vit randiga  
Vad är den närmaste saken som är blå? mitt linne och mina shorts
Vad gillar du mest med skolan? kompisarna
Vad har du på fötterna? små söta tår..
Vad är din favoritfärg? pink is thaaaaa shit
Vad är din favorithemsida? blogg.se, bloggar, bilddagboken och facebook
Vad är ditt favorit skomärke? sånt kan inte jag
Vad har du mest? tvångstankar
Vilken film såg du senast? the little black book
Vad gör du just nu? fördriver min tid

NÄR..

När är din födelsedag? den 8 april varje år
När gick du senast till ett köpcenter? om dom i stan gills så va de väl i fredags
När var senaste gången du tände ett ljus? de va nog ett tag sen, jag vågar inte sånt
När var du senast i skolan? i fredags..


När träffade du din pappa senast? för en stund sedan
När duschade du senast? två timmar sen

HAR DU NÅGONSIN..

Sovit i en annan säng? nej aldrig i hela mitt liv att jag skulle göra en sån sak
Tyckt att din kusin är het? nej
Sovit naken? jaharu
Kört över hastighetsgränsen? yeeahyeeahyeeah .......  
Målat om ditt rum? aaah och de e as fint
Dansat framför en spegel? almost every day
Fått hicka? jaaa
Stulit pengar från en kompis? men nej nej nej och nej 
Hoppat i en bil med folk du just träffat? ja
Varit i slagsmål? haha, vet inte om de räknas. men " typ "
Smugit ur ditt hus? ja
Haft känslor för någon som inte känt det samma? it happens all the time  
Blivit arresterad? nej
Lämnat huset utan att berätta för dina föräldrar? jaaa  
Varit förälskad i en granne? haha, bara förr i tiden " in love " ni vet när man trodde att man var kär
Struntat i skolan för att göra något roligare? de har ju hänt
Sovit i en säng med någon av samma kön? jaaaaa

Sett någon död? nej hopppas jagj inte
Varit på ett plan? ja
Kysst en bild? måste man ju ibland
Sovit till tre? ja
Älskar eller saknar någon just nu? jag gör båda  
Kysst någon nån gång? jag? aldrig. sånt e inte min grejj
Tagit på någon annans könsorgan? men no way. äckligt............
Testat alkohol? S:S:S:S nääe
Testat droger? jag sniffade kryddor en gåpng
Gråtit dig till sömns pga. av kärlek? I have, many times

GodNatt♥
PS. Jag har ont i näsan..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0