sundsvall i mitt hjärta.. (L)

NU ÄR DE NYÅR! GOTT NY ÅR! eller.. säger man kankse de imorrn på 12 slaget? återstår att se.
jag har glömt bort mig att skriva igen. dagarna bara rullar förbi, likaså jag! ..
jag va ju på stan där en dag. tror de va i måndags. alltså igår.. va ju meningen att ja skulle shoppa loss på rean. gissa vad de blev? ingenting passade min smak.. sen på kvällen va jag på birsta med mamma. skulle köpa en massa saker men blev bara ett par strumpbyxor som inte skulle köpasmen köpt blev dom. idag så bjöd jossis mamma mig och jossi på spa på södra, så vi va där och njöööt från 1-3. mycket skönt! och tack så mycket. sedan åkte vi ner till ego och solade. ikväll har jag färgat håret. blev mörkt och jag tycker de blev as snyggt! kul när man blir nöjd liksom. sen sydde mamma till min klänning, så nu e den perfekt. imorron måste jag upp klockan 10 för att  vara klar för en stadsrunda med mamma vid 11. ska ihnna med och köpa många saker.. känns jobbigt. sen på kvällen är de nyårsafton och jag längtar jhätttttte mycket! nu ska jag fortsätta att lägga upp bilder på bilddagboken sedan julen. sen ska jag gå och lägga mig och sova. igår la jag mig kvart över 11 och somnade 20 över. as bra gjort av mig
puss puss hejdå
 Så blev mitt hår

Kommentarer
Postat av: Sara

åh vad fint håret blev! :D

2008-12-31 @ 00:41:34
Postat av: Josefin Hellqvist

det blev skit bra! :D

2008-12-31 @ 13:53:55
URL: http://jossiepossie.devote.se
Postat av: jenny åkersten

snygging! :D

2009-01-09 @ 12:29:28
URL: http://jakersten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0